محصولات اخوان
لیست قیمت اخوان

<<<<جهت دانلود لیست قیمت اجاق گاز مبله اخوان کلیک کنید>>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات اخوان  شهریور۱۴۰۰کلیک کنید>>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات اخوان ۲۱-۰۱-۱۴۰۰کلیک کنید>>>>

 دانلود لیست قیمت محصولات ۳۰-۱۰-۹۹

لیست قیمت محصولات  ۱۷-۱۰-۹۹

لیست قیمت سینک های اخوان ۱۸-۹-۹۹

لیست قیمت محصولات  ۲۴-۷-۹۹

لیست قیمت محصولات  ۱۹-۷-۹۹


آرشیو لیست قیمت محصولات اخوان :


درباره اخوان

كارخانجات صنعتي اخوان جم در سال ۱۳۴۸ با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران و توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد.فعاليت توليدي اين گروه بزرگ با توليد قطعات پرسي در صنعت ابزار و تجهيزات مرتبط با ساختمان سازي شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نياز كشور به توليدات با كيفيت لوازم آشپزخانه ، مجوز توليد سينك ظرفشوئي از جنس استيل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا اين صنعت را توسعه و بهبود بخشيد.پرس كاري استيل فرايندي تخصصي بوده و با دانش فني گروه اخوان و بهره مندي از پرس هاي هيدروليك تناژ بالا و مدرن ، این مجموعه را به عنوان يكي از قديمي ترين و با تجربه ترين هاي متخصص در امر كشش استيل مطرح مینماید .همچنين استفاده از تكنولوژي و تجهيزات روز اروپا باعث تمايز اين مجموعه از ساير رقبا شده است.برنامه ريزي و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بي نظير محصولات خانگي شامل انواع سينك هاي ظرفشوئي ، انواع اجاق گاز هاي مبله و رومیزی استيل و شيشه اي ، انواع فر هاي گازي و برقي ، انواع هودهاي آشپزخانه شده است. اكنون گروه صنعتي اخوان با وسعتي بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت و سالنهای توليد منحصر به فرد مانند نگيني درخشان در شهرك صنعتي عباس آباد در حال كار بوده و بيش از ۷۰۰ نفر نيروي كارگري و متخصص به طور مستقيم در آن اشتغال دارند.شایان ذکر است محصولات گروه صنعتي اخوان در فروشگاه اینترنتی خانه استور آماده ارسال به سراسر کشور می باشد.

 

شرایـط ارسـال محصـولات

  • تـــــهران برای سفارش محصول با شماره های شرکت تماس گرفته و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده درب منزل تحویل بگیرید! و هزینه محصولات خود را بعد از تحویل بپردازید.
  • شهـرستان ها برای سفارش با ما تماس گرفته محصولات را انتخاب و جمع فاکتور اعلام میگردد سپس قبل از ارسال محصول هزینه را به حساب شرکت واریز مینمایند و بعد محصول با باربری ، ترمینال و یا تیپاکس ارسال میگردد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]