لیست قیمت راسان

<<<<جهت دانلود لیست قیمت محصولات راسان 26 اسفند  ماه 1400 کلیک کنید >>>>

<<<<جهت دانلود لیست قیمت محصولات راسان دی ماه 1400 کلیک کنید >>>>

<<<<جهت دانلود لیست قیمت محصولات راسان 09-08-1400 کلیک کنید >>>>

<<<<جهت دانلود لیست قیمت محصولات راسان ۲۴-۱-۱۴۰۰ کلیک کنید >>>>

لیست قیمت شیر آلات راسان مهر ۹۹

لیست قیمت شیرآلات راسان شهریور ۹۹

آرشیو لیست قیمت شیرآلات راسان : 

دانلود لیست قیمت راسان تیر ۹۹

دانلود لیست قیمت راسان ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

دانلود کاتالوگ شیرآلات راسان ۹۹

 

خدمات پس از فروش راسان

راسان داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره در تلاش است تا حقوق مصرف کننده را رعایت نماید. در این راستا ماهسان پویا کلیه محصولات راسان و ماهسان را تا ۵ سال گارانتی می نماید تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات شرکت اقدام نمایند.واحد خدمات پس از فروش ماهسان پویا با کادری مجرب در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان محترم می باشد.واحد آموزش شرکت ماهسان پویا با برگزاری جلسات تخصصی، سعی بر آن دارد تا بتواند خدماتی ارزنده و در خور مصرف کنندگان محترم ارائه دهد.
در صورت نیاز به هرگونه خدمات پس از فروش لطفا با واحد امداد شرکت تماس بگیرید.در اولین فرصت و پس از هماهنگی های لازم، پرسنل این واحد به محل مصرف کننده مراجعه نموده و نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز اقدام خواهند نمود.با خدمات پس از فروش مطمئن ماهسان پویا، آسوده خیال محصولات این شرکت را انتخاب نمائبد.

درباره راسان

مجموعه ماهسان پویا در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نمود. پیش از آن مدیران شرکت ماهسان پویا به کار تجارت مشغول بوده و از نمایندگان فعال یک شرکت تولیدی شیرالات بهداشتی آلمانی بودند.
اندیشه تولید شیرآلاتی ایرانی با رویکرد کیفیت آلمانی از آن زمان در راس اهداف شرکت قرار گرفت. تولید شیرآلاتی مبتنی بر دانش فنی و استفاده از متخصصان داخلی از زمان شروع فعالیت شرکت مد نظر قرار گرفت و اولین محصولات ماهسان پویا تولید شد.
اولین محصولات این مجموعه شاید با اندیشه مدیران فاصله زیادی داشت اما اکنون که سالها از روزهای اول می گذرد، این شرکت با دارا بودن دو برند راسان و ماهسان رقیبی جدی برای شیرآلات خارجی در ایران شده است. شاید تشریح اندیشه تولید شیرآلاتی قابل رقابت با محصولات خارجی آن روزها برای دیگران کمی عجیب و قریب به نظر می رسید، اما پشتکار و تلاش شبانه روزی مدیران، تیم های مدیریتی، تیم های کارشناسی، کارمندان و همه پرسنل تا به امروز باعث شد تا این مجموعه به جایگاه مد نظر خود دست یابد.
شعار کیفیت،زیبایی،نوآوری از شعارهای اولیه این مجموعه بوده است. شاید اکنون به دلیل وجود کمپین های مختلف تبلیغاتی، شعارهای جدیدی چون (زندگی آسان با محصولات راسان) را از این مجموعه می شنویم، اما واقعیت این است که شعار کیفیت،زیبایی و نوآوری در تاروپود مجموعه وارد شده است و به اعتقاد ما محصولاتی که با این سه مشخصه تولید می شوند قطعا نیاز مصرف کننده را از هر سطحی که باشد برآوره خواهد نمود.
این مجموعه هم اکنون با دارا بودن کارخانه ای به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع و بالغ بر ۲۰۰ نفر پرسنل در شهرک صنعتی عباس آباد تهران مشغول به فعالیت می باشد.
استفاده از تکنولوژی های برتر در تولید، وجود دستگاههای هوشمند، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب، بازدید دوره ای کارشناسان اداره استاندارد، رعایت اصول استانداردهای ISO و استانداردهای بهداشت محیط باعث شده است که خروجی این کارخانه فقط محصولات با کیفیت و مرغوب باشد.
این مجموعه در بازار تهران دارای یک نمایشگاه-فروشگاه و دفتری به مساحت ۵۰۰ متر مربع می باشد.
استفاده از مشاوران و کارشناسان زبده در بحث بازاریابی و فروش، مدیریت و ساماندهی تیم های فروش، تحقیقات بازار و بازاریابی، حضور در نمایشگاه ها، استفاده از سیستم های مبتنی بر توجه به مشتری و مشتری مداری باعث شده است که این بخش فروش شرکت ماهسان پویا، به عنوان قلب تپنده مجموعه مشغول فعالیت باشد.
شرکت ماهسان پویا با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ نماینده و عامل فروش در سراسر ایران نسبت به توزیع محصولات خود و با قیمتی یکسان اقدام می نماید. قطعا همیاری و همکاری این شرکای تجاری نیز سهم قابل قبولی در رشد این مجموعه داشته است.
خدمات پس از فروش که مدافع حقوق مصرف کنندگان است، در مجموعه ماهسان پویا از جایگاه بسیار مهمی برخوردار می باشد. هر جای این سرزمین که شیرآلات بهداشتی راسان و ماهسان عرضه میگردد یک دفتر خدمات و پشتیبانی نیز وجود دارد. این موضوع نشان می دهد که توجه این مجموعه بر دو مقوله فروش و پشتیبانی یکسان می باشد.
این شرکت با دارا بودن چشم انداز و برنامه های بلند و کوتاه مدت مسیر خود را مشخص نموده و قطعا همکاری و یاری شما سرور گرامی چه به عنوان مصرف کننده نهایی محصولات و چه به عنوان همکار فروش و خدمات پس از فروش محصولات، راه را برای رشد سریعتر مجموعه فرهم خواهد آورد.

شرایـط ارسـال محصـولات
  • تـــــهران برای سفارش محصول با شماره های شرکت تماس گرفته و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده درب منزل تحویل بگیرید! و هزینه محصولات خود را بعد از تحویل بپردازید.
  • شهـرستان ها برای سفارش با ما تماس گرفته محصولات را انتخاب و جمع فاکتور اعلام میگردد سپس قبل از ارسال محصول هزینه را به حساب شرکت واریز مینمایند و بعد محصول با باربری ، ترمینال و یا تیپاکس ارسال میگردد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]