تکنوگاز
لیست قیمت محصولات تکنوگاز

<<<<جهت دانلود لیست قیمت محصولات تکنوگاز 1401/2/22 اینجا کلیک کنید>>>>

لیست قیمت محصولات تکنوگاز با تخفیف ویژه

تکنوگاز کیست؟

هسته اولیه تکنـوگـاز، ۶۸ سـال پیش به‌وسیله برادران بااستعداد کانتیـنی در کارگاه کوچکـی در سـاحل رودخـانه پـو در منـطقــه تیــری GUALTIERI واقــع در ایمیـلیـا رومـاگنـا EMILIA ROMAGNA ایجـاد شـد. هـردوی آن‌ها جــوان بودند و تصـمیم گرفتـند، انقلابی بزرگ در لوازم‌خانگی آشــپـزخــانـه ایجـاد کننـد. زمـانیکه تولیـدکننـدگان مشغـول سـاخت وسـایل ابتـدایی بودند، تکنوگاز با یکپـارچه کـردن صفحـه روی اجـاق و کپسـول گـاز، آن‌ها را به یک وسـیله واحـد تبدیـل کـرد و Mobilfornello  (اجـاق مبلــه) را تولید کرد.

محصولات تکنوگاز

محصولات تکنوگاز ایتالیا شامل اجاق صفحه شیشه ای با روکش استیل، اجاق صفحه ای استیل، اجاق صفحه شیشه ای مشکی و سفید ، هود مورب ، هود مخفی ، هود فلت ،  مایکروویو توکار ، فر توکار ،سینک ظرفشویی و شیر ظرفشویی می باشد .

تماس با تکنوگاز

تکنوگاز ایتالیا در ایران فقط با ضمانت انتخاب سرویس می باشد و همه محصولات شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. جهت ارتباط با مرکز ارتباط با مشتریان انتخاب سرویس با شماره ۱۶۹۹ تماس بگیرید. بیش از ۸۵۰ نمایندگی مجاز در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

صفحه اینستاگرام آرشیت را فالو کنید و از جدیدترین اخبار محصولات لوازم خانه و آشپزخانه مطلع شوید.

آرشیت نمایندگی فروش محصولات تکنوگاز در ایران

تحویل فوری محصول خریداری شده شما + ضمانت اصل بودن کالا
قیمت های تخفیف خورده حتی زیر قیمت کارخانه
امکان خرید اینترنتی و حضوری و پرداخت در محل
ما در فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه آرشیت مجموعه ایی کامل از لوازم آشپزخانه  با برند های معتبر را عرضه می‌نماییم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]