محصولات اخوان
لیست قیمت اخوان

<<<<جهت دانلود لیست قیمت اجاق گاز مبله اخوان کلیک کنید>>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات اخوان  شهریور۱۴۰۰کلیک کنید>>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات اخوان ۲۱-۰۱-۱۴۰۰کلیک کنید>>>>

 دانلود لیست قیمت محصولات ۳۰-۱۰-۹۹

لیست قیمت محصولات  ۱۷-۱۰-۹۹

لیست قیمت سینک های اخوان ۱۸-۹-۹۹

لیست قیمت محصولات  ۲۴-۷-۹۹

لیست قیمت محصولات  ۱۹-۷-۹۹


آرشیو لیست قیمت محصولات اخوان :


درباره اخوان

کارخانجات صنعتی اخوان جم در سال ۱۳۴۸ با مجوز وزارت صنایع و معادن استان تهران و توسط آقای محسن اخوان جم تاسیس گردید.فعالیت تولیدی این گروه بزرگ با تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نیاز کشور به تولیدات با کیفیت لوازم آشپزخانه ، مجوز تولید سینک ظرفشوئی از جنس استیل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا این صنعت را توسعه و بهبود بخشید.پرس کاری استیل فرایندی تخصصی بوده و با دانش فنی گروه اخوان و بهره مندی از پرس های هیدرولیک تناژ بالا و مدرن ، این مجموعه را به عنوان یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین های متخصص در امر کشش استیل مطرح مینماید .همچنین استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده است.برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بی نظیر محصولات خانگی شامل انواع سینک های ظرفشوئی ، انواع اجاق گاز های مبله و رومیزی استیل و شیشه ای ، انواع فر های گازی و برقی ، انواع هودهای آشپزخانه شده است. اکنون گروه صنعتی اخوان با وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت و سالنهای تولید منحصر به فرد مانند نگینی درخشان در شهرک صنعتی عباس آباد در حال کار بوده و بیش از ۷۰۰ نفر نیروی کارگری و متخصص به طور مستقیم در آن اشتغال دارند.شایان ذکر است محصولات گروه صنعتی اخوان در فروشگاه اینترنتی خانه استور آماده ارسال به سراسر کشور می باشد.

 

شرایـط ارسـال محصـولات

  • تـــــهران برای سفارش محصول با شماره های شرکت تماس گرفته و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده درب منزل تحویل بگیرید! و هزینه محصولات خود را بعد از تحویل بپردازید.
  • شهـرستان ها برای سفارش با ما تماس گرفته محصولات را انتخاب و جمع فاکتور اعلام میگردد سپس قبل از ارسال محصول هزینه را به حساب شرکت واریز مینمایند و بعد محصول با باربری ، ترمینال و یا تیپاکس ارسال میگردد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]