استیل البرز
لیست قیمت استیل البرز

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات استیل البرز 28-6-1400 کلیک کنید >>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات استیل البرز 25-2-1400 کلیک کنید >>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات استیل البرز ۲۶-۷-۹۹ کلیک کنید >>>>

آرشیو لیست قیمت محصولات استیل البرز ۹۹ :


دانلود کاتالوگ استیل البرز ۱۳۹۹

محصولات استیل البرز

سینک – اجاق گازهودفرشیرآلاتمایکروویو

 

خدمات پس از فروش استیل البرز

خدمات پس از فروش استیل البرز. از تاثیر گذارترین بخش های شرکت استیل البرز است.سیاست مابر این اصل استوار است که اطمینان داشته باشید محصول با کیفیتی خریداری کرده اید که با پشتیبانی قوی در طول سالهای استفاده همراه خواهد بود و در صورت بروز کوچک ترین مشکلی اطمینان خاطر داشته باشید که رفع خواهد شد. جلب احساس رضایت مصرف کننده یکی از ارزشمندترین معیارها برای هر تولید کنندهای است برای دست یافتن به این هدف راهکارهایی را در مراحل مختلف پیش بینی کرده ایم تا از زمان انتخاب محصول و در طول سالهای استفاده شاهد تداوم این احساس باشیم.خدمات پس از فروش کالا نشانگر کیفیت،دقت،خدمت رسانی و همچنین احترام به حقوق مصرف کنندگان است. با توجه به تصویب قانون سازمان حمایت از مصرف کنندگان مبنی بر متعهد نمودن شرکت ها،کارخانجات داخلی،حداقل ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. شرکت استیل البرز نیز برای محصول خود به شرح زیر اقدام به گارانتی کرده است.

  • انجام مداوم نظر سنجی برای آگاهی از نظرات مصرف کنندگان
  • امکان دریافت مشاوره و کارشناسی پیش از خرید محصول برای مصرف کنندگان
  • ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش محصول برای نمایندگی های فروش
  • وجود شبکه گسترده نمایندگی های مجاز در سراسر کشور با هدف افزایش سطح دسترس آن

سینک های استیل البرز دارای ۱۰ سال ضمانت
شیرآلات استیل البرز دارای ۶ سال ضمانت
اجاق گازهای استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت
فر های استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت
مایکروویو های استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت
هود های استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت

خدمات پس از فروش کالا در جهت کسب رضایت و اطمینان مشتری از کالای خریداری شده ارائه می شود که نه تنها ضامن بقاء و تداوم تولید آن محصول است ، بلکه ارائه خدمات پس از فروش ، با کیفیت بالا یکی از مهم ترین عوامل موثر جهت رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است. در همین راستا ، واحد خدمات پس از روش محصولات استیل البرز در تمام نقاط ایران دایر می باشد.برای ارتباط با واحد خدمات پس از فروش می توانید با شماره ۴۱۷۷۶-۰۲۱ تماس بگیرید.اگر محصولی رابه تازگی خریداری کرده اید و در خواست نصب آن را به وسیله سرویس کاران حرفه ای دارید عدد ۱ را به سامانه ۲۰۰۰۸۵۴۵ ارسال کنید. اگر محصول شما دچار ایراد یا نقص فنی شده است عدد ۳ را به سامانه ۲۰۰۰۸۵۴۵ ارسال کنید.برای حفظ گارانتی محصول از باز کردن بسته بندی و نصب به وسیله سرویسکاران غیر مجاز خودداری نمائید

درباره استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز (سهامی خاص) تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی Stainless Steel در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را از سالها پیش با پیشرفته ترین ماشین آلات و ظرفیت سالیانه ۲۰۰٫۰۰۰ قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود که این میزان تولید پاسخگوی تقاضای بازار داخلی آن روز بود.

شرکت صنایع استیل البرزاکنون پس از سالها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک اجاق گاز و هود به بیش از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از ۲۰۰ مدل مختلف در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید. این شرکت جهت نیل به اهداف خود که مهمترین آن کیفیت بالای محصولات تولید شده و در نهایت برخورداری از سازمانی مشتری مدار است، تلاش و مساعی خود را از همان ابتدای کار که خریداری و وارد نمودن ورقهای Stainless Steel می باشد، آغاز نموده و به همین دلیل در تولید بخش عمده ای از محصولات خود ورق SUS304L (با ترکیب ۱۸% کروم و ۱۰% نیکل) را مورد استفاده قرار میدهد. این ورقها عمدتاً از کشورهای فرانسه و ژاپن خریداری شده و دارای استانداردهای JIS ژاپن و ASTM آمریکا می باشد و از سایر ورقهای موجود براق تر، جهت عملیات ساخت و کشش انعطاف پذیرتر و در مقابل اسیدها و بازها مقاومتر می باشد.

از آنجا که تولید سینکهای پرسی یا Mono Block همواره با محدودیت هایی همچون کشش همزمان سه لگن یا دو لگن با عمق متفاوت مواجه است، شرکت صنایع استیل البرز مبادرت به راه اندازی واحد دیگری به نام ” خرم صنعت” جهت رفع این محدودیت و تولید سینکهای جوشی یا فانتزی نمود. بدین ترتیب هر یک از قسمت های سینک اعم از سینی و لگن به طور جداگانه قالبسازی، پرس و پالیش گردیده و نهایتاً توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک CNC ) Computer Numerical Control ) به یکدیگر متصل می شوند، به نحوی که پس از اتمام کار و پشت سر نهادن تمام مراحل تولید (۳۵ درجه) سینکی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند که کاملاً یک تکه و بدون آثار جوش می باشد. بنابراین سینکهای فانتزی به علت تکنیک خاص تولید فرصت استفاده از ورق های ضخیم تر را فراهم نموده و پالیشینگ مرحله به مرحله موجب کیفیت بالای محصولات تولید شده می گردد. از سوی دیگر به علت ساختار تولید و تعدد قالب ها تنوع در فرم و ابعاد سینک امکان پذیر بوده و محصولات شرکت در انواع و مدلهای متفاوت که گاهاً انحصاری و توسط واحد طراحی شرکت تهیه میگردد, تولید می شوند.

شرایـط ارسـال محصـولات
  • تـــــهران برای سفارش محصول با شماره های شرکت تماس گرفته و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده درب منزل تحویل بگیرید! و هزینه محصولات خود را بعد از تحویل بپردازید.
  • شهـرستان ها برای سفارش با ما تماس گرفته محصولات را انتخاب و جمع فاکتور اعلام میگردد سپس قبل از ارسال محصول هزینه را به حساب شرکت واریز مینمایند و بعد محصول با باربری ، ترمینال و یا تیپاکس ارسال میگردد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]