لیست قیمت پرنیان استیل
لیست قیمت پرنیان استیل

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات پرنیان استیل آبان ۱۴۰۰ کلیک کنید>>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات پرنیان استیل -۱-۱۴۰۰ کلیک کنید>>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت محصولات پرنیان استیل ۲۸-۷-۹۹ کلیک کنید>>>>

 


آرشیو لیست قیمت محصولات پرنیان استیل :


دانلود کاتالوگ محصولات پرنیان استیل

محصولات پرنیان استیل

سینک – اجاق گاز – هود  و فر پرنیان استیل

 

سینک استیل  سینک شیشه ای    هود  اجاق گاز فر
۱۰ سال ۱ سال  ۲۴ ماه  ۱۸ ماه  ۱۸ماه 
  – اعتبار ضمانت قطعات تعويض شده از تاريخ تعويض ۶ ماه مي باشد. – مدت زمان پشتيباني از محصولات حداقل ۱۰ سال مي باشد.

قوانین و شرایط گارانتی محصولات:

دفتر مرکزی خدمات پس از فروش پرنیان استیل ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب شما، افتخار دارد که بهترین سرویس و خدمات را در اختیار شما قرار داده و در مدت زمان گارانتی با رعایت شروط ضمانت، نصب اولیه دستگاه و تامین قطعات اصلی و ارائه خدمت را برای شما مشتری عزیز تضمین نماید.   مصرف کننده گرامی به منظور استفاده بهینه از محصولات پرنیان استیل خواهشمند است نکات ذیل را رعایت فرمائید:

 – پیشنهاد می شود قبل از استفاده از محصول دفترچه راهنمای محصول را به طور کامل مطالعه نمائید.

 – محصولاتی شامل گارانتی می باشد که توسط خدمات مرکزی پرنیان استیل نصب و راه اندازی شده باشد و شرکت در قبال گارانتی و کسری محصولاتی که بدون هماهنگی با خدمات مرکزی نصب و راه اندازی شده باشد مسئولیتی ندارد.

 – لطفا از باز کردن درب کارتن محصول خودداری نمائید. در غیر اینصورت خدمات مرکزی در قبال کسری قطعات احتمالی مسئولیتی ندارد.

 

درباره پرنیان استیل

شرکت یاس ­استیل نیکوکار با نام تجاری پرنیان ­استیل فعالیت خویش را از سال­ ۱۳۷۰ ­و در حوزه واردات و توزیع انواع ورق­های استنلس استیل ، ورق­های براق و نقش دار تزیینی در ابعاد و طرحهای متنوع آغاز نموده است. این شرکت مفتخر است که برای اولین بار در ایران فرآیند خشدار کردن ورقهای استنلس استیل را با بهره گیری از کادر مهندسی مجرب و استفاده از ماشین­ آلات مدرن در سال­های گذشته به انجام رسانده و خدماتی شایسته در زمینه خشدار کردن، روکش کردن و برشکاری ورق­های استنلس ­استیل را ارائه نموده  و نیاز بسیاری از واحدهای تولیدی فعال در صنایع گوناگون از جمله، تولید تجهیزات آشپزخانه، لوازم­خانگی، لوازم صنعتی و…  را تامین نموده است . شرکت یاس استیل نیکوکار  همواره در راستای  تامین شایسته نیاز بازار و صنایع داخلی گام های استواری را برداشته است و اینک نیز با تکیه به پیشینه درخشان خویش اقدام به راه اندازی کارخانه­ای جدید در فضایی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع و با رویکرد تولید تجهیزات آشپزخانه توکار و تحت برند پرنیان­استیل نموده است.

شرایـط ارسـال محصـولات

  • تـــــهران برای سفارش محصول با شماره های شرکت تماس گرفته و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده درب منزل تحویل بگیرید! و هزینه محصولات خود را بعد از تحویل بپردازید.
  • شهـرستان ها برای سفارش با ما تماس گرفته محصولات را انتخاب و جمع فاکتور اعلام میگردد سپس قبل از ارسال محصول هزینه را به حساب شرکت واریز مینمایند و بعد محصول با باربری ، ترمینال و یا تیپاکس ارسال میگردد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]