لیست قیمت رهام
لیست قیمت اجاق گاز و هود رهام

<<< جهت دانلود لیست قیمت گاز صفحه ای و هود رهام 4-2-1400 کلیک کنید >>>

<<< جهت دانلود لیست قیمت گاز صفحه ای و هود رهام ۲۴-۹-۹۹ کلیک کنید >>>

لیست قیمت اجاق گاز صفحه ای و هود رهام ۲۲-۷-۹۹   


روهام ، برندی نوظهور و موفق در تولید لوازم خانه و آشپزخانه

برند روهام یکی از برندهای نوظهور در عرصه تولید لوازم خانه و آشپزخانه در ایران است که در مدت تقریبا کوتاه فعالیت خود، عملکرد بسیار خوبی داشته است.لیست قیمت اجاق گاز و هود رهام بروز در سایت آرشیت قرار دارد.

مسعود نظری، موسس این برند متولد سال ۱۳۶۸ و درس خوانده رشته مدیریت صنعتی است. او به واسطه حضور ۳۰ ساله پدر در بازار تهران، علاقه به حوزه فروش و اشراف به رویه های تجارت، با وجود قبولی در دانشگاه، درس را نیمه کاره رها کرده و رویه پدر را در پیش گرفت.

نظری در سال ۱۳۹۵ برای بروزرسانی در روند فروش، برند روهام را تاسیس نمود و به تولید و پخش محصولات خانه و آشپزخانه در قالب این برند پرداخت.

آنچه محصولات روهام را شایسته توجه و پیشرفت می‌­کند، بهره­‌مندی از علم روز و مدیریت صحیح است. علم روز با بهینه کردن روند تولید محصولات استفاده از متریال مناسب، امکان تولید محصولات باکیفیت در داخل کشور را فراهم می­کند. روانه کردن این گونه محصولات در بازار و استقبال مشتریان، رشد هر روزه برند را ضمانت می کند.

مدیریت هوشمندانه و کیفیت بالای محصولات رهام را شایسته دریافت نشان عالی ارزش آفرینی و نشان اعتماد مصرف کننده در همین مدت کوتاه کرده است.

روهام امروز در حدود ۱۰ نفر نیروی کار در بخش های مختلف اعم از بخش تولید، بازاریابی، فروش و پخش محصول را داراست. در کنار این افراد، تولید محصولات روهام تا حدی هم به صورت سفارشی از دیگر کارخانه ها تامین می شود. در این روش تولید، از پتانسیل های سایر تولیدی ها و کارخانه ها برای ساخت محصولات استفاده می گردد. به همین خاطر می توان گفت روهام به طور غیرمستقیم افرادی بیشتر از این تعداد را به کار مشغول نموده است

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.6]