لیست قیمت شیرآلات البرز روز
لیست قیمت شیرآلات البرز روز

<<<< جهت دانلود لیست قیمت شیر آلات البرز روز 1400/10/11کلیک کنید >>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت شیر آلات البرز روز 1400/08/12کلیک کنید >>>>

<<<< جهت دانلود لیست قیمت شیر آلات البرز روز ۹۹/۷/۱۰کلیک کنید >>>>

لیست قیمت شیرآلات البرز روز ۹۹/۶/۱۰

<<< جهت دانلود کاتالوگ شیرآلات البرز روز ۱۳۹۹کلیک کنید >>>


لیست قیمت شیرآلات البرز روز با تخفیف و همچنین کاتالوگ محصولات با مشخصات کامل و ویژگی ها در سایت برای رفاه حال شما قرار داده شده است.

درباره شرکت البرز روز

امروزه با توجه به گستردگی در تنوع شیرآلات ساختمان و حضور پررنگ و کم‌رنگ برندهای مختلف در این حوزه انتخاب محصول باکیفیت و متمایز برای مصرف کننده کار بسیار سختی‌است، با توجه به تمایل مصرف‌کننده به محصولات خارجی و شتاب واردات محصولات این‌چنینی گروه تولیدی البرز شیر مهتاب در سال ۱۳۸۶ با انگیزه تدارک و تامین این نیاز تصمیم گرفت خود یکی از این تولیدکنندگان این صنعت باشد که پس از بررسی و تحقیقات گسترده در زمینه تکنولوژی تولید شیرآلات ساختمانی و ارزیابی توان تخصصی کارخانه، خط تولید شیرآلات با برند «البرز روز» را در سال ۱۳۸۸ راه‌اندازی کرد.
این برند تا به امروز توانسته با بهره‌گیری از آزمایشات مجهز و پرسنل مجرب خود محصولاتی مرغوب در سطح استاندارهای بین‌المللی تولید کند و با توجه سطح کیفی محصولات «البرز روز» سهم خوبی از بازار داخلی را به‌دست آورد.
همواره یکی از تلاش‌های ما تضمین کیفیت در عین زیبایی محصولات است و با توجه به نیاز مشتریان مدرن و به‌روز بودن اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و میکوشیم تا این هدف را محقق کنیم.

شیرآلات البرز روز از سال ۱۳۸۸ تولید خود را در زمینه شیرآلات آغاز کرد. فلاش تانک و دوش از دیگر محصولات این شرکت است ، که در بازار داخلی سهم قابل توجهی بدست آورده اند.

شیرآلات این تولیدی دارای تنوع رنگ طلایی ، مشکی و سفید است. مدل اسپیرال طلایی و برنز ، کروز طلایی ، شاوری ، کارن طلایی و کریستال طلایی از شیرآلات خاص البرز روز می باشند.

با البرز روز “بی گدار به آب بزنید !

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]